JAG TROR FAAAN JAG FOTAT ETT RIKTIGT SPÖKE :/

Sitter här och kolla på alla korten från stockholm, vi var ju på spökjakt i skokloster slott haha...men iaf...satt och kollade på en av bilderna och jag trodde jag skulle svimma, det ser ut som en kvinno skepnad, den 1700 tals  formen på klänningen, panik panik panik...jag tog mitt program och försökta göra bilden tydligare....och lyckades lite, se själv på bilden...fy fan...jag blir typ gråtfärdig när jag ser bilden lixom..just för att vi var där ute, vi gick förbi just där..jag tog kortet lixom...panik panik...Det läskiga e ju att det går tydligen en spökhistoria där om en kvinna som går igen, christina piper...

Tror ni jag fotat ett spöke, eller vad tror ni?
 
kram / ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0