Jävla skitväder.........och samlarsnubbar

det verkligen spöregnar här...stora snabba droppar.....vägrar ge med sig oxå....
en helt perfekt dag för att städa inne....
men FY säger jag bara...i mellan rummet som vi kallar det...är just nu istortsett bara ett ställe vi skuver in alla saker och eftersom det regnar tänkte jag att jag kan ju börja rensa lite....men vafan min käre karl har samlat på sig miljoner saker och det mesta bara skräp, tycker jag iaf haha....han hade lixom lokal tidningen från 98..jag menar hallåå...
så jag rensa det jag kunde nu e resten hans haha...han såg verkligen fram emot helgens arbete haha..
Nää nu ska jag ta och göra lite lunch jag har glömt att äta mitt i städandet...
/ ina

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0